Alla inlägg den 27 november 2009

Av B.A.J.S.S - 27 november 2009 19:44

Hello , nu ska jag för första gången blogga på våran (''BAJSS'') blogg . Eh ... Jag har varit sjuk sen i tisdas -.- inte så kul , har missat det mesta i skolan , ett tyskaprov som tydligen var ?Lustigt? , aja , men på måndag är jag tillbaka igen , Back On The Street ! Och då är det även första december :D Snart är det dags för tomten att komma , haha ! Men det värsta utav allt är ju när familjen frågar :
- Vad önskar du dig i julklapp ?
Och varenda r har jag samma svar :  Jag vet inte ! Haha , man önskar sig så mycket olika saker , och precis när man har kommit på vad man verkligen vill ha , så kommer bästa kompisen på ett as bra grej som hon vill ha , o då bara måste man ändra sin egen önskan för att man vet att om hon får den saken så kommer man själv att bli skit avundsjuk!  haha , vilka lyxproblem . Skönt att få skriva av sig lite . Ha det Bäst !

p.s jag har saknat er mina Girls <3 d.s


puzz J'



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans. Här får ni vet lite om oss själva och vandra tillsammans, hoppas ni gillar det!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på uttrycket: Vänner föralltid ?
 Ja
 kanske
 nja
 aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards