Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Slappar!!!

Av B.A.J.S.S - 7 december 2009 19:05

Tudels

Nu liggger jag o kollar på tv, (biggest loser) jag brukar kolla på tv men men.. What do you do? veckan ha precis börjat o skolan är igång igen. Men det är ju snart looov:D jag längtar verkligen!!! jag vill att det ska vara julafton nuuuu:)

vi tjejer har sagt att vi ska ha en liten jul fest och köra en paket lek men den skulle vi ha haft för två veckor sedan o vi har bara skjutit upp den hela tin men jag hopas verkligen den blir av snart:)

Jag kan rekomendera en bar film jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter men det var något med lyckan Will Smith o hans son Christopher Smith är med den är verkligen asa bra:) jag tjuter genomhela filmen:( men den e skuukt bra:)


måste dra, pussiluss(K)


xoxo B 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av B.A.J.S.S - 31 december 2009 15:30

Hej hej alla underbara.   Idag är det nyårsafton och med det är det sista dagen på året 2009, nu blir det inte två nolligt längre,( 2010). Tiden går så himla fort, så det inte är sant... Idag ska jag vara med tjejorna som jag har bloggen tillsa...

Av B.A.J.S.S - 28 december 2009 19:33

Hejhej , ingen av oss har skrivit så mkt så jag tänkte jag kunde slänga in några ord:)   Idag har jag o min brorsa bytt rum , det var lite jobbigt vi flyttade över alla hans grejor till mitt rum o sen flyttade vi in min säng i hans rum. Vi kunnde...

Av B.A.J.S.S - 26 december 2009 17:05

Hej! Nu var det länge sen jag skrev nåt här. Men nu är jag tillbaka:) Ja, idag är det annan dag jul. Vilket betyder : REA. Mamma och jag åkte iväg till stan på förmiddan och kollade, men det gick knappt för det var sjukt mycket folk! Det gick kn...

Av B.A.J.S.S - 26 december 2009 00:44


   heeej , det här är lilla söta Mindi , o det är Sandra som skriver:D puzz   ...

Av B.A.J.S.S - 16 december 2009 17:54

Hej hej , nu bloggar jag igen det var ett ta sen tror jag. Jag är hemma o är sjuk jag vart sjuk i måndags kväll:( o kommer nog inte till skolan imorgon:( jag har nog missat ganska mkt nu, men men. Jag har missat ett biologi prov undra om det var sv...

Presentation

Hej vi är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans. Här får ni vet lite om oss själva och vandra tillsammans, hoppas ni gillar det!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på uttrycket: Vänner föralltid ?
 Ja
 kanske
 nja
 aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards