Alla inlägg den 2 december 2009

Av B.A.J.S.S - 2 december 2009 21:22

Sha sha , nu är det jag som skriver igen . Har inte skrivit på ett tag för vi hade ett så konstigt lösenord att det var omöjligt att komma ihåg , hehe . Men nu ska jag iaf skriva en rad elr två .
Idag var jag hemma från skolan (igen) inte bra ! Känner att jag har missat ALLDELES för mycket nu , men men det tar jag igen , och anledning att jag var hemma va p.g.a huvudvärk och en biverkning av en kräm som jag har använt i ansiktet , jag blev jätte torr och började tappa skinn . Dagen har varit helt okej annars , imorse va jag social med mamma , hon skulle koka rönnbärsgelé, sminka sig och sitta vid facebook samtidigt! O ja alla vanliga människor förstår ju att det inte går så bra ...  Hehe . när hon går ut i köket där hon kokar gelé för fullt ser hon hur allt har kokat över , det är rönnbärssaft över hela spisen och på golvet , men eftersom att hon bara hade 15 minuter på sig innan hon skulle åka till jobbet så erbjöd jag mig att jag kunde torka upp saften . Så jag började torka med papper och sen tog jag ut sopptunnan för att slänga pappret i , o gissa vem som ska vara lite smidig o vänta sig om och välter hela soptunnan full med ris , haha MAMMA ! Jag kan säga att det blev en hel del skratt den förmiddagen !

Annars så har jag pluggar biologi , elr aa , försökt att skriva färdig ett pro som ska vara inlämnat på fredag 4/12-09 . Jag hoppas på ett VG , men vi se . HÅLL TUMMARNA FÖR MIG !!!!!

 

 

puzz J'

Presentation

Hej vi är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans. Här får ni vet lite om oss själva och vandra tillsammans, hoppas ni gillar det!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på uttrycket: Vänner föralltid ?
 Ja
 kanske
 nja
 aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards