Alla inlägg den 8 december 2009

Av B.A.J.S.S - 8 december 2009 19:45

Heej!

 

Just nu har jag inget att göra, så jag kör på ett inlägg:-P

 

Idag har det vart en bra dag! Skolan var helt OK fast jag hade matteprov. Men jag hoppas att det gick hyfsat! Supernöjd med ett G:)

 

När jag kom hem så åt jag lite mellis, gott! sen la jag mig på sängen och kollade på tv, i ca 5 minuter innan jag somnade, haha! Jag var så himla trött!

 

Sen kollade jag på julkalendern med syster och mamma! Supersnälla Silver Sara och Stålhenrik:):)Hihi!

 

Bye, Bye**

 

// Sofia

 

 

Av B.A.J.S.S - 8 december 2009 17:43

Jap, det är vad det är och en underbar sådan. INGA LÅXOR:))<33

Det är nog första gången som jag känner att det har varit för mycket läxor, men men.. det är bara att ta tag i´t om det är så att man har det.


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, så jag slänger in lite bilder, kan alltid vara roligt att titta på!!<3










Pöss/A












Presentation

Hej vi är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans. Här får ni vet lite om oss själva och vandra tillsammans, hoppas ni gillar det!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på uttrycket: Vänner föralltid ?
 Ja
 kanske
 nja
 aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards