Alla inlägg den 5 december 2009

Av B.A.J.S.S - 5 december 2009 12:32

Hej alla glada !

Nu är det dags för mig att åka in till farmor med resten av tjocka släkten o baka PEPPARKAKOR ! En tradition som vi gör varje år. Efter det är det bara att fixa det sista på ''biologiprovet'' , (skriva ut det) .

Ikväll blir det en tjejkväll här hemma , jag , mamma , lillasyster o Nadja , pappa är på hockey , lite fuskigt tycker jag , men men . påtal om annat, Igår såg jag uppföljaren till Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden. Serien som Stieg Larsson har skrivit är verkligen jättebra tycker jag , men usch vad hemsk ! Det är iaf en film som jag rekommenderar att se för er som inte har sett den .

Ha det bäst!

 

 

puzz J'

Presentation

Hej vi är fem tjejer som har den här bloggen tillsammans. Här får ni vet lite om oss själva och vandra tillsammans, hoppas ni gillar det!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på uttrycket: Vänner föralltid ?
 Ja
 kanske
 nja
 aldrig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards